Lehed

kolmapäev, 29. juuli 2015

Alustame siis algusest.....

Või on õigem kirjutada,et elas kord Katja,kelle elus koguaeg midagi juhtub ja ta paneb need kirja,sest siis on kergem meeles pidada:)Ja jumal hoia!Terve maailm koguaeg kirjutab midagi,ma tahan ju ka kirjutada:)
Kui ma pool aastat Aasias elasin/vedelesin,siis olin ma usin kirjutaja.Jutte aina tuli,et mis ja kus ja mida siis pakkus mulle Kambodza elu.Kui ma tagasi tulin,siis sai ka blogi otsa,sest seal olid ühed mõtted ja siin on ju teised jutud.
Aasiast tagasi tulles olin ma vana rahu ise.Et ikka hingan kõik need mured,ebaõnnestumised ja kukkumised endast välja,aga no mida sa hingad kui külgetõmbeseadus on nii tugev,et ma tõmban pidevalt lausa koomilisi olukordi endale ligi,et lausa raske on midagigi hingata:)
Ma hakkan seda blogi pidama enda jaoks.Ja muidugi teie jaoks.
Ma kirjutan ausalt.Suhetest,endast,lootustest,meestest ja elust.Kirjutan nii nagu asjad on juhtunud ja ei ilusta.
Mingit viisakat ja viimistletud jutte pole minult mõtet oodata,sest no mida ma valetan ja ilustan asju,mis on ikka vahest nii pöörased:)
Muidugi ma ei oota kallid sõbrannad,et te nüüd usinalt lugema asute,kuid pärast ärge vinguge,et ma taas ei viitsi rääkida oma viimasest kohtingust ega viimastest rõõmsatest asjadest:)Ah olgu,ma nagunii räägin aga no ma tahaks ka endale kirja panna:)
Nii et alustame algusest.


1 kommentaar: