Lehed

laupäev, 10. oktoober 2015

Mulle ikka meeldib oma pank!

Eile hommikul tõusin siis mina rõõmsalt voodist ja sättisin ennast tõõle. Sellise korraliku ajavaruga, et jõuda ka kaubamaja toidupoodi, sest essugi mul kodus süüa polnud ja otsustasin sealt haarata väikse võiku ja kohvi.
Läksin siis maksma ja oh üllatust-mulle õeldakse , et mul arvel pole raha. Eeeee mis mõttes pole raha, eile oli mul palgapäev, kohe kindlalt ei saa mu arve nullis olla.
Palusin siis müüjal uuesti proovida, ning laskusin ka ise vestlusesse:
"Vabandage, aga teie arvel pole raha"
"Ei see pole võimalik, mul on kindlalt raha, proovige uuesti"
"Neiu, teil pole raha"
"On kindlalt ,mul oli eile palgapäev"
"Äkki te maksite arveid ja seal panite midagi valesti"
"Ei ma ei maksnud arveid , ma ei kasutanud eile üldse pangakaarti ega midagi"
"Kahjuks ma ei saa teid aidata, teie arvel pole raha"
Oeh, ma sain ausalt südamerabanduse. Sest kuidas on võimalik, et mu kontol pole raha, kui peale minu raha on seal ka mu sõprade raha, sest kuna me läheme talvel reisile, siis mina tegelen hotellide ja siselendude ostmisega ning nemad teevad mulle pidevalt ülekandeid.
Läksin siis vihast puhisedes pangaautomaati, ise kirudes, et see on kindlasti mingi poe jama, et neil näitab , et mul pole rahhi.
Ja minu pangaarve oli ka päriselt nullis. Suur null vaatas automaadist vastu!
Esimese asjana suutsin ainult õelda, et täiesti v***us, kuidas see hetkel võimalik on!
Ja siis hakkasin nutma. Mõtlesin siis erinevaid skeeme, kuidas siis mu arve on ikkagi tühjaks varastatud. Raudpolt sellepärast, et tellin netist igasugust saasta ja keegi on
mu kaardi andmed kopeerinud.
Helistasin siis Danskesse ning pika ootamise peale sain liinile , ning  hingeldades ja ulgudes suutsin ainult õelda, et dziiisas, mind on paljaks varastatud!!!!
Danske väga vabandab, aga meil on süsteemis rike ning parandame selle nii kiiresti
kui võimalik. Niikaua pole ühegi kliendi arvel raha ning konto näitab nulli.
Lõunaks sain raha tagasi.
Aga peab ikka edaspidi rahakest vist sokisahtlis hoidma, sest ausalt mu süda seiskus eile korraks:))))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar