Lehed

neljapäev, 8. oktoober 2015

Saast minu postkastis :)

Iga jumala päev  ummistub mu isiklik postkast rämpsuga.
Mina aru ei saa, kus kohast on need kõik firmad minu meili saanud, et järjepidevalt mulle
igast saasta saadavad.
Okei, ma koguaeg blokeerin kirjade saatjaid jne aga läheb paar päeva mööda ja ikka tulevad kirjad uuesti.
Eriti ma vihkan neid igast laenude pakkujaid. No nende nina kindlasti haistab, et ma olen suurim
kulutaja ja ma koguaeg vaene, aga kas nad tõsimeeli mõtlevad, et ma reaalselt tahan mingit sms laenu võtta?
Ja see on ikka tase, et samad raha pakkujad lausa nimetavad inimesi püsiklientideks :)
Ma võin olla mingi riidepoe püsikas aga sms raha püsikas? Päriselt on ka selliseid inimesi?
Siis kutsustakse mind koguaeg kuskile emade ja beebide ujumist harrastama, siis lapsega mängima.
Et siis kui lähen siis antakse mulle laps ka kaasa? Mul endal pole ju kuskilt võtta...
Siis loomulikult on mul kindlasti vaja osta uut panni, tekki ,jänesele puuri,kummikuid , kirvest ja kurat seda teab veel mida.
Tantraseksi kutsutakse ka harrastama. Taas, kas mees on pakkumise sees? Milline mees? Kas saab ka enne pilte näha?
Ja viimasel ajal kirjutab mulle mingi naine, koguaeg erinevalt aadressilt. Tema nimelt paneb kodus kaarte ja näeb diivanil olles minu tuleviku juba ette. Ning naisterahvas tahab mulle koguaeg teada anda, mis siis minu elu mulle toob. Viimane kiri algas kohe sõnadega, Katrin-veel pole hilja oma
saatust muuta, kirjuta mulle kohe ja ainult 19.90 eest annan sulle teada , kuhu suunas liikuda.
Ma võiks talle juba vastu kirjutada, et 20 euri eest võin ma talle ka voodis aeledes saatuse paberile visata:)
Mingi hetk läksin ma juba nii pingesse, et mõtlesin et panen oma postkasti üldse kinni ja teen uue, aga ilmselgelt kordub uues sama asi :)







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar