Lehed

kolmapäev, 26. august 2015

Juuksed :)

Veits peab ikka muud juttu ka ajama, kui ainult oma meestest rääkima:)
Ma pean ikka  natuke promoma toodet, milleta mina enam hakkama
ei saa.
Igastahes, jõulupakis oli mul selline tore asi nagu Wella juukseõli.
Kinkis selle mulle onunaine, kes on nomaeiteakuikaua juba juuksur olnud ja
vahest mul joppab ning ta kingib või soovitab mulle head kraami.
Ja no minu kolme karvaga on see toode igastahes imet teinud.
Peale selle, et ta on maailma parima lõhnaga ning ma topin seda ka niisama
 juustesse, siis on see tõesti esimene toode, mida ma kiidan taevani.
Eriti sellepärast, et no vabandage väga, aga mulle on antud ikka nii vähe juukseid, et kui ma neid kohe peale pesu ära ei kuivata , siis on nad juba
nagunii minutiga ise kuivad.
Ja vot see imeõli on ikka lihtsalt nii heade omadusetega, et poole aastaga on juuksed ikka väga korralikult pikkust ja kohevust visanud.
Maksab see pudelike umbes 25 euri, aga jätkub ikka pikaks ajaks.
Mul oli jõuludeks saadud pudel  siiani ja nüüd alles ostsin uue.
Panen teile väikse pildi ka, et teaksite milline see on:)
Sest ma väga alati tooteid ei kiida, aga see on taevalik.
Tamar, sina ei pea ostma, sulle on seda karvakatet niigi antud: )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar