Lehed

esmaspäev, 24. august 2015

Teenindus meie armsas vanalinnas...

Kui kuradima närvi mind ikka ajab, kui sa lähed kuskile sööma ja saad sellise teeninduse osaliseks, et karju lihtsalt appi.
Kus paganama kohas on omanike silmad, kui nad tõõtajaid palkavad?
Käisin siis mina laupäeval sõbrannadega sõõmas ja veinitamas.
Bronnisime siis laua sellises toredas restoranis nagu Bollywood.
No teenindus oli lihtsalt niiiiiiii hea ,et ma oleksin selle teenindaja koheselt varastanud, kui mul oleks oma firma. Neiu tegi nalja, oli äärmiselt positiivne ja ikka mega mega mega hea teenindaja.
Noh , kui me siis olime mõningad tunnid seal suurepärast õhkkonda nautinud, otsustasime minna ka kuskile veel istuma, sest restorani hakati sulgema.
Suundusime siis sellisesse kohta nagu Wabadus(asub vabaduse väljakul), potsatasime ennast istuma ja läks tellimiseks.
Mina koos sõbrannaga otsustasime ikka veel kerge pudeli veini teha ja kolmas sõbranna siis arvas, et üks kokteil ei teeks paha.
Muidugi oli meie soovitud vein menüüst otsas ja küsimuse peale, mis oleks samaväärne, teenindaja ainult  maigutas suud nagu kala kuival.
Olgu, vein sai uus valitud ja üllatuseks saabus kolmanda sõbranna kokteil, mis polnud üldse see, mida tema soovis.
Selle asemel, et vabandada, hakkas teenindaja lihtsalt mingit jama ajama, et kokteil on
juba valmis tehtud ja tema seda tagasi ei vii ja üleüldse naised suure rahakotiga plekkige see nüüd kinni.
Ja siis ma läksin närvi. Kohe väga. Sest no sõbranna soovis uut kokteili ja noormees teatas, et ikka ei saa, sest uue kokteili jaoks puuduvad maasikad,  mis olid nimelt üheks koostisosaks. Ja kes siis kokkuvõttes vale joogi tegi? Meie kindlasti mitte.
Tegelt, mine siis kurat korja neid maasikaid, mitte ära vaidle lauas, eriti siis, kui maasikad on  väidetavalt otsas, kuigi kõrvallaud sai sama joogi.
Minu kannatus katkes lõplikult, kui noormees teatas, et kaarditerminal ei tööta.
Selleks hetkeks olin ma juba nii kuri, et  teatasin , et mine ja tee sellele siis restart ja vahelduseks võiks meid ka normaalseid teenindada, mitte lihtsalt lauas vaielda ja koguaeg ennast õigustada.
Kas see on mingi uus popp asi, et essugi teenindusest ei teata ja lihtsam on kohe kliendile vihje anda, et olge kenad ja laske siit heaga varvast.
Ma pole ikka ammu nii ebameeldiva teeninduse osaliseks saanud, et isegi päevi hiljem, olen ma sellest häiritud.
Aga no kindel on see, et oma veinipudelid tellin ma edaspidi mujalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar