Lehed

pühapäev, 16. august 2015

Pangakaart

Enne kui ma oma noormeeste seeriaga jätkan, siis pean ikka kirjutama oma pangakaardist.
Nimelt eelmisel teisipäeval, mina isegi ei tea kuidas, jätsin ma selle lihtsalt Balti jaama automaati.
Eks oma süü oli selles, et esiteks seisin ma seal sada aastat järjekorras ja siis lihtsalt unustasin ja ma ei teagi.
Avastasin ma selle muidugi peaaegu 5 minutit hiljem, sest mul oli vaja tegeleda välgumihkli otsimisega oma kotist .
Tormasin muidugi tagasi ,  aga no mis läinud see läinud.
Helistasin siis kiirelt panka, ise jumala ähmi täis, sest ega balta pole selline viisakas koht , kuhu oma kaart jätta.
Ja mis siis küsib minult panganäitsik. Palun teie kasutajatunnus. Mis kuradi tunnus, ma päris tean seda peast. Võibolla teie küll, aga mina mitte.
Natuke märatsesin telefonis, et kuulge hallooooo, siin jalutavad igast tondid ringi ja minu kaart on läinud.
Vahemärkusena võin õelda, et ma muidugi polnud päris kindel, et see jäi automaati, võisin selle kuhu tahes pista :)
Noh , pandi siis kaart kinni.
Õeldi veel , et tulge järgmine päev panka ja teeme teile uue.
Eraldi mainisin, et ma sõidan paariks päevaks minema ning jõuan panka alles reedel.
Tore on muidugi olla reisil, kui sul on null sularaha taskus ja kaart ka suletud :)
No õnneks on mul selline kena sõbranna, kes siis mulle ka süüa ostis :)
Reedel jalutasin siis röömsalt panka ja oh üllatust, unista edasi et saad kohe uue .
See ikka käib nii ,et viie päeva jooksul.
Ee mis mõttes  nagu, mida ma siis viis päeva teen. Ja miks keegi seda juba teisipäeval ei õelnud.
Muidugi saab  ka kiiremini uue. Nimelt kiirkorras kaart maksab ei rohkem ega vähem kui 18 eurot.
Okei, kuna täiesti ilma sularahata on ka väga pläss olla, siis soovisin ikka oma kontolt veidikene raha.
Vot seda ka ei saa tasuta. Võtad raha, aga teenustasu juurde 2 euri.
2 euri selle eest, et neiuke avab sahtli ja annab sealt minu raha.
Ilmselgelt ajab see mind kurjaks. Mul pole kahju sellest kahest eurist aga johhaidii ikka.
Kolmapäeval peaksin uue kätte saama.
Ma panen selle vist paelaga kaela. No nagu emad panevad lastele võtmeid  ja kindaid kummiga kaela , et need ei saaks kuskile  kaduda.



1 kommentaar:

  1. Lahenduseks on omada mitut kaarti, soovitavalt üks deebet- ja teine krediitkaart - siis ei ole probleeme ka USAs reisides :). Muidugi on sel juhul oht PIN-id sassi ajada :P

    VastaKustuta