Lehed

reede, 7. august 2015

Noormees number 2

Kevadel hakkas sõbranna mulle rääkima, et kõik viimased korrad kui ta on diskol käinud, siis pidevalt küsivad täiesti suvalised noormehed lonksu , kui ta oma klaasiga seisab.
Mina norisin, et ta nagunii kuuleb valesti.Pole siin mingit lonksu vaid kindlasti küsitakse tonksu, aga tema lihtsalt ei kuule klubis.
Aga vaata aga vaata, sõbranna ei ajanud mingit kägu, sest sattusin ka ise korduvalt selliste noormeeste otsa, kes lihtsalt süüdimatult küsisid, et mis ma joon ja kas nad võiksid minu joogist lonksu võtta.
Noormees number kahega sain ma juhuslikult tuttavaks samuti ühes ööklubis, kus mina pidasin sõbranna sünnipäeva ja tema lihtsalt töllis üksinda.
Ah ma isegi ei tea, miks temaga jutustama hakkasin, sest ta polnud absuluutselt minu maitse.Aga ju oli mul hetkel korra igav ja noh vahest on kesta all peidus ka tore inimene.
Jutustasime siis niisama tühjast ja tähjast ,ning siis nagu muuseas küsisin, et mis siis on noormehe lemmik söögikohad jne. Noh , noormees ei käi MITTE kunagi väljas söömas, sest see olevat liiga kallis. Kergem on ikka kodus süüa teha. Kiirelt tuli ka arvutus, mis see kõik maksma läheb, kui kahekesi väljas einestatakse.
Filme tõmbab ta samuti ise, sest juudas miks maksab tänapäeval kinopilet ja siis ikka sinna juurde popcorn ja jook.
Ühesõnaga, kodus on kõige odavam olla.
Minul tekkis muidugi küsimus, et kuidas siis ööklubi pilet liiga kallis pole. Sõbral olla kliendikaart, saab tasuta sisse.
Igastahes olin ma sellest noormehest nagu eriti tüdinud ja teatasin, et kle ma nüüd liigun edasi ja lähen ostan omale jooki.
Ja noormees küsis minult täiesti süüdimatult, et kas ma ostaksin ka talle juua.
Et talle väga meeldiks üks topelt viski koolaga.
Et mina ka selle eest ilusti maksaks, sest tal pole eriti raha.
Ma ei saanud kohe täitsa aru, et kus kuradi kohast oli talle jäänud mulje, et ma olen mingi Krediidipank. Et vabalt kõnnin mõõda klubi, ja pillun suvakatele jooke .
Muidugi ma ei ostnud talle midagi.
Okei, ma saan aru, et kõigil on vahest rahadega kitsas käes, aga kus kohast tekivad
sellised noormehed, kelle jaoks on okei, et võtame aga teiste joogist lonksu.
Muidugi saab toredalt ja odavalt peo ära pidada. Aga ilmselgelt nagu ei viitsi suhelda sellise mehega , kes vaikselt liigub mõõda baariletti ja lonksab seal olevatest klaasidest jooki.
Ma nädalaid hiljem nägin teda seda tegemas :))))))))

1 kommentaar: