Lehed

reede, 14. august 2015

Noormees number 4:)

Nagu ma ka eelmine kord mainisin, siis on mul kole komme kohe ja kõigiga kokku saada.
Noormees number neljaga tutvusin ma lihtsalt juhuslikult keset tänavat ja no otse loomulikult nõustusin ka temaga mingi päev kohtuma. Noormees kutsus mind õhtust sõõma ja üsna ruttu.
Leppisime siis kokku, et näeme ühes vanalinna kohvikus.
No mina olen kahjuks selline, et ega ma klaasi ei sülita, aga noormehega kohtudes selgus, et tema ammugi mitte.
Noormees alustas kohe suuremat sorti napsutamisega.
Mingi hetk olin veidi hämmingus, et tema topeltkokteile tuli aga aina enam lauda ehk siis viisakalt õeldes- noormees kaanis nagu loom endale napsu sisse.
Vot ma olen ikka selline rohkem seltskonna joodik, mulle eriti ei meeldi kohtingul ennast printsessiks juua.
Ja no üllatus üllatus, mingi hetk mõtlesin, et noormees vajub juba süldina laua alla:)
Mis mulle asja juures eriti nalja tegi, oli see, et minu vastas olev noormees oli ilmselt päeval ka solaariumis käinud, sest tema aina punasemaks tõmbav nägu ja valged prillid reetsid tema päikese lembuse.
Hiljem ütles mulle sõbranna, et kas sa siis aru ei saanud, et noormees tahtis ju sinu jaoks olla tõmmu ja prink poiss.
Oh jah, ei ole ju eriti kena vaatepilt, kui sinu ees istub noormees, näost punane kui vähk ja on nii juua täis, et sa lõpuks ei saa mitte essugi aru mida ta sulle rääkida tahab.
Mina igastahes jõin ka oma veini ära, peale seda kui tema oli joonud vähemalt 15 kokteili ja teatasin, et ma lähen koju.
Naguniii ju pole midagi vestelda, kui ta mõmiseb nagu karuke lauas.
Noormees lausa nõudis, et tema ikka viib mind taksoga koju.
Kuna ma elan ju suht ligidal, siis suure hädaga nõustusin.
Loomulikult mul ei õnnetunud taksos üksi tagaistmel olla. Karuke venitas ka ennast pärast mitmeid katseid istuma ja hakkas mulle kohe mõmisema, kui tore tal oli ja mina olen tore ja üldse on kõik nii tore. Sõit kestis paar minutit ning
viisakalt tänasin õhtu eest ja ronisin taksost välja.
Ja noormees kah!!!!
Tema ikka tahab hüvasti jätta. Jutustas ja jutustas, kuni järgmisel hetkel lihtsalt oksendas mu maja ette. Lihtsalt nii.
Taksojuht keris seda nähes akna alla ja teatas, et siia taksosse ta küll nüüd tagasi ei tule.
No minu juurde ammugi mitte, teatasin mina ja läksin rahulikult uksest sisse.
Noormees kirjutas järgmisel päeval, et ta soovib veel kohtuda.
Mina enam ei soovinud.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar