Lehed

pühapäev, 9. august 2015

Noormees number 3 :)

Vahest on nii, et sa näed kuskil eriti ägedat inimest, et sind jääb see piinama. Eriti siis kui sa oled eriline vuss ja ei julge isegi rääkima minna.
Minul juhtus näiteks täna nii. Aga noh, kuna ma eile tahtsin  ju hommikuni pidutseda, siis tãna ei olnud ma eriti normaalse välimusega ja nii ta ka jäi. Nüüd see piinab mind veidi. Aga õnneks kõik pole sellised.
Noormees number kolm otsis mind ise üles.
Kuna  minul kui vallalisel naisel on  loomulikult Tinder, siis seal ta mind nägigi.
Otsis Facebookist mind üles ja kirjutas mulle.
Pildid- sellised normaalsed aga mitte midagi erilist.
Jutult-eriti äge inimene.
Ja nii ma siis temaga ikka kokku sain.Üleüldse mulle hakkab tunduma, et ma saan liiga ruttu inimestega kokku :)
Kohtumisele tuli noormees, kes oli minust ikka no ma ei tea kui palju lühem.Sest mina olen niigi päkapiku suguvõsast ja oma meeter 62-ga ei trügi eriti kuskile. No ta vist oli meeter 50 ma arvan.
Selline pisike päkapikk.
Ja oi kuidas ma sain viie minutiga aru, et sellest ei tule midagi.
Sest minu nägemuses peab olema mees pikk. Nii pikk , et kui ma panen oma fuck me kontsad alla, siis ta on ikka pikk.
Kuna ma olen selline viisakas ja otsekohene inimene, siis ütlesin talle ka ilusti, et me võime küll suhelda, aga mingit suhet siit kindlasti ei tule.
Aga no noormees oli siiski teisel arvamusel.Tema olla juba oma kapis minu asjadele ruumi teinud, planeerinud meile juba ühise autoreisi Saksamaale ja juba oma koera venna juurde hoiule viinud.
Mul vajus ausalt karp lahti, et kus kohast nüüd siis see jutt tuli, esimest korda ju näeme.
Noh mis esimest korda, mina ikka olla tema elu armastus. Nii kui ta mu pilti oli näinud, siis oli selge.Vot see on naine. Tema naine.
Meie kiire tutvus sai ka kiire lõpu.Kuigi ta viis ka asja lõpuks niikaugele, et ma pidin ta absoluutselt igast suhtlusportaalist ära kustutama, sest ta ikka seda eluarmastuse juttu soigus mulle pikka aega.
Viimasel ajal mulle üldse tundub, et jube palju on neid mehi, kes tahavad kohe mingit kooselu ja pigem naised on sellised vabamad. Või see tundub ainult mulle nii :)




1 kommentaar:

  1. Ei, nii ongi. Nad haistavad seda alateadlikult, kui on tegemist naisega, kes meeleheitlikult otsib, ja ka seda, kui on iseseisev. Ja iseseisev on eriti magus saak :)

    VastaKustuta