Lehed

esmaspäev, 31. august 2015

Vahest ma tahaks kõvasti karjuda...

Karjuda lihtsalt eestis töötavate arstide peale!
Käisin siis eile haiglas oma sõbrannat vaatamas, kes viidi sinna nädalavahetusel
ja midagi toredat tal pole.
Tavaliselt minnakse ju ikka haiglasse nii, et sul on reaalselt midagi tõsist ja sa
otsid abi.
Minu sõbranna sai sealt lihtsalt sõimata.
Sõimata selle eest, et ta julges valust karjuda. Et tal oli reaalselt seis nii hull,
aga see ei huvitanud mitte kui kedagi. Arstide jaoks on ta järjekordne jobu, kes ei suuda
valu taluda ja tuleb sinna haiglasse ja valu ära ei kannata.
Ma nagu ei saa aru, mis ajast sai arstidest sellised südametud inimesed, kes
annavad endale õiguse lihtsalt inimeste peale karjuda, sest nemad on ju sellised
kuningad.  Mis ajast on kõigil täiesti kama kaks? Ja no mis siis, et sõbranna on seal
 arstide vea pärast, nemad ennast ju ometigi süüdi ei tunnista.
Mäletan hästi enda juhust paar aastat tagasi, kui mul lõi selga järjekordne radikuliit,
mis tekitas selle, et ma olin minuteid lihtsalt  halvatud ja ei suutnud isegi sõrmegi liigutada.
Õde kutsus mulle kiirabi ja sain ka sellise sõimu osaliseks, et ma ei suutnud ise enam püsti
tõusta ja NEMAD pidid mind aitama.
Päästis mind see, et haiglasse saabus mu ema, kes lõi korra majja ja lõpuks ka paar arsti hakkas ennast liigutama ja sain vajaliku ravi.
Mind tegelt ka ei huvita, et neil on väike palk ja pikad tööpäevad. Mitte miski ei õigusta seda, et sa käitud teise inimesega nagu mingisuguse idioodiga.
Sõbranna rääkis eile, kuidas keegi kuskilt palatist oli hüüdnud õde, ja viimane saabus
lausetega, et mida sa kurat karjud siin, pane oma suu kinni!
Mul on hetkel oma sõbrannast lihtsalt nii kahju.
Miks üldse inimene, kes valib oma elukutseks arsti ameti, arvab , et see annab talle
õiguse teiste inimestega nii halvasti käituda.
Ainult sõimata ja mõnitada ja karjuda inimese peale, kes otsib abi?
Mu õde saab loetud päevade pärast emaks ning mul on juba hetkel tunne, et ma
lähen temaga koos haiglasse ja olen valmis lausa lõvina teda kaitsma nende kuradi
vene ajast pärit muttide eest, kes kujutavad ette, et nemad ongi need Keskhaigla kunnid!


2 kommentaari: