Lehed

esmaspäev, 17. august 2015

Tinderella :)

No tänapäeval on vist ikka enamus vallalistel vähemalt üks suhteportaal, kus nad aega surnuks löövad.
Kunagi aastaid tagasi oli mul endal konto sellises toredas kohas nagu suhted24.ee. Aga no peale seda , kui kõik mulle kirjutanud mehed viibisid olude sunnil Tartu ligidal, siis panin konto kinni.
Tänasel päeval on mul Tinder. Ja vot see on tore koht. Portaal iseenesest on selline, et  noormehe pildi all on kaks valikut. Paned kas risti, et sulle ta ei meeldi või siis südame, et meeldib. Ja kui joppab, saad südame vastu ja ongi match olemas ning võimalus üksteisega kirjutada. Neid sa kahjuks ei näe, kes sulle südameid panevad.Ma loodan , et mul ikka tuhandeid:)
Sealt leiab muidugi  ikka igasugust kraami :)
Mina liigitaks seal olevad noormehed siis nii:
A)Noormehed , kes kohe ja ausalt küsivad seksi.
B)Noormehed, kes on suhtes.
C)Noormehed, kes otsivad meeleheitlikult naist.
D)Noormehed, kes on segased.
E)Noormehed, kes on nii ägedad, et ma pole veel nendega matchinud :)))
Tinderist olen ma leidnud nii hulle kui ka päris normaalseid inimesi.
Muidugi on see portaal paras lihalett, aga no mis seal ikka. Osad mehed on seal teinud pilte oma musklitest, roninud kellegi võõra auto kõrvale, vedelevad palmi alla, pildistanud ennast lausa peaaegu alasti-ikka selleks et rohkem  matche saada.
Mingis mõttes on Tinder nagu haigus.  Kellegagi tutvuda nagu ei viitsi, aga õhtuti ikka tore seal sadu pilte passida.
Kahjuks olen seal ikka väga palju näinud nii suhtes sõpru , kui ka sõbrannade mehi.
Ja vabandus, et Tinder on kohe telefonis, on ikka puhta loll vabandus meeste poolt. Selle peab sinna reaalselt tõmbama ja sisse logima.
Aga millest siis Tinderi mehed mulle kirjutavad?
Eks ikka igast jama viskab sinna vahest peale. Otsitakse armukest, tahetakse niisama chillida, valetatakse maad ja ilmad kokku. Muidugi on ka olnud päris mitu normaalset meest, kellega isegi võiks tutvuda, aga nad kohe hirmutavad mind mingi suhte jutuga ära.
Mõned mehed on lihtsalt sellised, kes otsivad ainult inimest, kellele südant puisata, kiruda  oma eksi ja oma rasket elu.
Leidub ka selliseid vahvaid maapoisse, kes on üdini armsad, aga no ma ei koli nende juurde kuskile jumal teab kuhu metsa.
Enamus muidugi alustab oma kirju lausetega, et oi inglike, tere kaunitar, oi ma olen printsessi leidnud jnejnejne. Üldjuhul ma sellistele isegi ei vasta, sest ma jälestan selliseid imalaid jutte.
Tinderi kasuks räägib see, et sealt on isegi mõned omale kaaslase leidnud.
Sõbranna on ehe näide, sest  sealt alanud tutvus on viinud kooseluni.
Üks sõbrants jutustas vahepeal saja mehega!!!!
Mul õnneks niipalju matche hetkel pole, sest no ma ikka nii valiv ju.
Aga ilmselgelt ma passin seal edasi ja löön oma aega surnuks :)
Ja lõppu üks tore video, mis on lausa geniaalne :))




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar