Lehed

teisipäev, 1. september 2015

Kirsiõlu :)

Vot ma pole kunagi eriti õlut joonud. Vist olen veidi kunagi mõne peika kõrvalt joonud
pisut , aga see on ka kõik olnud.
Kambodzas elades ma muidugi vahepeal veidi seda jõin, sest see oli ainus värskendav jook, aga ma ei teagi kas seda lahjat lurri sai õlleks nimetada.
Muidugi ei toimu elus sellist asja, et mina lähen kuskile diskole ja tellin omale õlle.
Ammugi ei saa ma aru meestest, kes ööklubides ringi tõllerdavad, õlleklaas näpus.
Aga no võta näpust , vägisi hakkan oma arvamust muutma :)
Sõbrantsid mul muidugi ka  vahest õlletavad,  kuid siiski harva.
Muidugi Kätlin on selline erand, see koguaeg istub kuskil õllekas :)
Kügeleb ta sellises paigas nagu Hopner.
Ja no muidugi kui ikka seda kohta kiidetakse Kätlini poolt, siis ega Katja ju peab ka sinna ronima:)
Hopner siis asub vanalinnas, täpselt turistilõksu Olde Hansa kõrval. No selline keldris asuv õllekas.
Käts igastahes käib seal nautimas kirsiõlut.
Ja oh sa püha püss kui hea see kirsiõlu on, peale seda kui ma olen seda lõpuks maitsnud.
Maksab see veidi üle viie euri ja ma lihtsalt ei oska seda isegi kirjeldada. Selline pehme limonaad,
kirsimaitse lausa sulab suus. Eile ma näiteks õhtul lugesin voodist raamatut ja sellised neelud käisid
selle paganama õlle järele :)
Nii et kui keegi tahab tulevikus või lähiajal seda õllekest mulle kinkida , siis Katja võtab alati kirsisõllekese vastu.
Müüakse seda muide ka Solarises :)
Panen siis väikse pildi kah, kuidas minust on saanud kerge õllesõber :))))))




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar