Lehed

kolmapäev, 2. september 2015

Abielus esimesest silmapilgust..

Oehh, täna siis hakkasin mina vaatama uut saatekest, mida Tv3 juba sada aastat reklaamis.
Abielus esimesest silmapilgust.
Sättisin ennast siis kenasti kella kaheksast telkuri ette. Isegi koristamine jäi pooleli,
sest mina kohe tahtsin näha, et mis kuradi saade see on.
Ja muidugi ma ei saa aru, millal sinna saatesse kutsuti, ma oleks vabalt ennast kirja pannud, sest juunis oli suht jahe ja oleks kohe mingile kenale soojale pulmareisile
pörutanud :)))

Vaatasin , et selline täitsa kobeda välimusega noormees ka sinna saatesse trüginud.
No johhaidiiii  kui see noormees suu lahti tegi! Naine peab kaaluma max 60 kilo,
siis olema  maeiteakui pikk ja joppenpuhh , naine tohib ainult KORRA kuus oma
sõbrannadega diskole minna. Kas see noormees nimega Siim kukkus peaga kuskile?
Kas tegelt ka peab suhtes olles koguaeg 24 tundi koos siblima? Nagu tegelt ka ei tohi kuskile minna?
Tõmbasin Siimu kohe oma nimekirjast maha. Muidugi ta peab pingutama, et mu arvamus temast järgnevates saadetes muutuks.
No aga järgmised noormehed siis  ka üldse ei sobi minu nimekirja.
Kes elab seal emaga, kes on usklik ja viimane ju mulle üldse ei sobiks.
No ja saate lõpuks ma olen arvamusel, et ma siiski läheks veidi endast välja, kui mulle
mingi juhm valitakse ja reaalselt peaksin kuskile viieks nädalaks kellegi juurde lasna kolima. Reisile võiks muidugi minna :)
Kusjuures tsikid tunduvad seal saates täiesti normaalsed olevat- mulle vähemalt meeldivad.
Muide, täna õeldi uudistes, et eestis olla üle saja tuhande vallalise . Ehk siis peab paremini aru saama naistest , kes pigem on edasi kehvas suhtes kui saja esimene :)
Igastahes seda saadet ma kavatsen ka edaspidi vaadata:)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar