Lehed

esmaspäev, 14. september 2015

Mida ma Kosil söön...

Ma olen nagu reaalselt kolme päevaga võtnud sada kilo juurde!
No mitte kuidagi ei õnnestu siin normaalselt süüa.
Kuna meie hotellis on kõigil sellised toredad kööginurgad, siis üldiselt sööme hommikust
hotellis. Ikka väike normaalne võiku ja tass kohvi.
Päeval oleme söönud bassu juures olevas baaris.
Okei, päevase toiduga saab kuidagi hakkama, kuigi täna läks asi  veidi käest ära.
Nimelt mu sõbrad on hotelli omanikega suured sõpsid ja muidugi siis vaaritab pereema
ise mingit sööki teha ja pole mitte mingit juttugi, et ta seda meile lõunaks ei paku.
Minu lõuna nägi siis välja selline, et taldrikul oli põhimõtteliselt TERVE kana ja sinna juurde maailma suurim salat(kurk,tomat, feta) ja no mingi 20 õlis praetud kartulit.
Ja proovi siis mitte süüa, kui selline võimukas Kreeka naine istub su kõrval ja vaatab kas sulle ikka maitseb.
Ausõna ma peaaegu vajusin bassu põhja kui pärast ujuma läksin!
Aga no õhtud, vot siis alles hakkab sööma pihta.
Kaks õhtut oleme käinud minu sõprade lemmik restoranis nimega Olympiada.
Kuna sealne toit on lihtsalt taevalik, ning loomulikult me läheme sinna alles kell kaheksa õhtul, siis on nii hilja  ka selline tunne, et nälg võtab silmanägemise.
Mis me siis eile sõime?
No alustuseks siis Saganaki, mis on lahti seletatult rasvane, grillitud imehea juust.
No ja muidugi ikka ka Tzatsiki- kurk, jogurt, küüslaauk ja kurat veel teab mis seal sees on.
Siis olid lauas ka paneeritud suvikõrvitsad.
No aga ega sellest ju ei jätku!!! Mina pigistasin veel sisse gordon blue juustuga täidetud kana, sõbrad panid sama suured toidud nahka!
Ja ärgem ka unustagem , et toidu kõrvale ikka ka rohkelt punast kohaliku veini.
Loomulikult ei lahku sa restoranist, kui sa pole omanikuga ära joonud veel ühe või kaks pitsi kohaliku kärakat.
Eile ma ma ei saanud aru, kas ma olen nüüd toitu täis või siis juua täis, aga minema me sealt kõik veeresime.
Hetkel kui ma siin kirjutan, on mul veel aega 10 minutit ja siis algab shampuse joomine ja taas minek sinna restorani. Ma olen juba hirmul:)))))
Ja kui te arvate, et ära siis õgi, siis see on lihtsalt võimatu.
Ma võin küll endale tellida salati, aga kõik muu tuleb sinna lauda nagunii, sest kreeklastel
peab laud lookas olema ja ka ainuüksi salat on kolmekordses mõõdus.
Ja sa ei saa lihtsalt lauas pirtsutada, sest see näitab et sulle ei maitse nende toit.
Ma jõuan laupäeval tagasi, kes minuga trenni tuleb????




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar