Lehed

teisipäev, 29. september 2015

Noormehel number kuus on sõber :)

No endiselt löön mina aega surnuks Tinderis.
Ja mõned päevad tagasi, tuli siis match meeldiva noormehega.
Ja sain korraliku ninanipsu:)
Algus oli selline paljulubav. Polnud tema poolt sellist imalat algust, et ala olen sind leidnud,
printsess jne. Lihtne tere .
Ja hakkasime siis kirjutama.
Mingil hetkel vaatasin kirjade järgi, et no nii,  ta tundub sellest Tinderi seltskonnast
kõige normaalsem olevat.
Kuna tal on suhteliselt  eriline eesnimi,  mida palju kuulnud pole, siis otsustasin ikka veits
facebookis ka luuret teha. Sest no hallooo, kõik luuravad feissaris.
Kaks minti läks aega, kuni noormees oli leitud.
Õnneks konto selline, et pilte ikka korralikult lahti jne.
Ja siis ma pidin üllatusest pikali kukkuma! Tegemist on selle mähkme ja lateksi venna
parima sõbraga:))))))
Koos on  pilte nii, et paha hakkab:)
Ma ei osanud esialgu isegi mingit seisukohta võtta. Et kuidas siis see nüüd võimalik on.
Töökaaslane naeris, et sõpradel on alati midagi ühist ja nüüd looda, et äkki pole tegemist selle vana hea jäätüki vennaga:))
Mõtlesin ja kaalusin, ning kirjutasin noormehele, et ma kahjuks pean aus olema, ning
meil pole edaspidi enam mõtet suhelda.
Kahjuks ma ei saanud talle rääkida, mis põhjusel :)
Noormees arvas, et me siiski võiks edasi suhelda ning hetkel pole loobunud kirjutamisest:)Mina ka mitte:) Sisetunne kuidagi ütleb nii;)
Eks vaatan, mis siis edasi saab, sest endal tekkis ka juba huvi:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar