Lehed

kolmapäev, 30. september 2015

Mis siis minu kiiks on?

Oh selles olen ma osav, et ma kaagutan siin teiste kiiksudest, aga enda omadest pole
ma ju kordagi rääkinud.
Eile tuli siis mu uue Tinderi tutvusega teemaks kiiksud ja ma vastasin talle, et mul neid piisavalt. Ma ei kirjutanud lahti, ning loodan siiralt, et ta pole samasugune ment nagu mina ning mu nime google otsingusse sisestanud ja seda blogi leidnud:))))
Igastahes, ei ole ka mina täiuslik ning minu kõige suuremad kiiksud on seotud toiduga.
Nimelt ma nuusutan toitu. Ei see pole nii, et ah milline gurmee on taldrikul ja kui imeliselt see lõhnab. Ma teen seda automaatselt. Lausa nii, et keegi sellest aru ei saa. Miks ma seda teen, ma kirjeldada ei oska. Isegi seda , mis ma siis sellest nuuskimisest leian. Ilmselt seda , et toit poleks imeliku lõhnaga:)
Teiseks, ma ei söö MITTE kunagi tänase kuupäevaga tooteid.
Kui piimapakil on kehtivusajaks tänane kuupäev, siis lendab see automaatselt prügikasti.
Sama on teiste toitudega. Minu jaoks on nendel juba imelik  maitse ja lõhn. Loomulikult on see mu oma peas olev väljamõeldis, sest kuskil söögikohas ma ju ei tea iial, mis kuupäevaga on pakutav toode. Ja ilmselgelt kui ma seda ei tea, siis söön südamerahuga.
Aga nii kui näen, kohe prügikasti. Kunagi mul üks peika tegi külmikusse eraldi riiuli, et ma tõstaks sinna kõik need asjad, mis on sama kuupäevaga,  tunduvad või lõhnavad mulle imelikult. Tema igastahes sõi need kõik ära:) Ja juudas kuidas me vaidlesime nende sama kuupäevaga söögi teemadel.
Ja siis veel üks kiiks. Riided peavad olema värvide järgi. Kuigi see hakkab mul vahepeal veidi kaduma, sest mul pole siin kodus korraliku riidekappi,  aga juudas kui tuleb see päev
ja ma saan taas oma riideid korralikult laduda- sinised , punased, valged.....
Peast segi ajab mind ka juuksesirgendaja. Isegi, kui ma olen seda kasutanud tunde tagasi, siis suudan kolm korda ikka vaadata, kas ma ikka lülitasin selle välja, kui kodust lahkun.
Ma olen ka poolelt teelt tagasi kõndinud. Arvate ,et olen selle siis leidnud kunagi nii,  et see on veel seinas-no päris olen :)
Oeh, rohkem nagu korraga ei tulegi midagi meelde:)
Aga mis teie kiiksud on? Väga tahaks teada :)))))))

4 kommentaari:

  1. Mõni võib mõelda, et see, et ma vaatan jalgpalli ja ka mängin seda, on kiiks. Ma ise nii ei mõtle. Aga kui nüüd tõsisemalt järele mõelda, siis üks kiiks on isegi minu jaoks veidi kiiks - mul tekib alati sisemine rahutus, kui mehed tahavad mulle välja teha, ei mitte selline hea ja rõõmus rahutus, et oh kui lahe - mehed teevad mulle välja ja ma ise ei pea sentigi kulutama, vaid selline - krt ma käin tööl ja maksan ise enda eest, jäta oma "heategevus" abivajajatele - tee annetus hoopis loomade varjupaigale vms.

    VastaKustuta
  2. Mina saan hambaid pesta ainult valge hambapastaga :D Midagi on kindlasti veel. Aga hetkel tuli see meelde :D

    VastaKustuta
  3. Ma ei kannata kui köögikappide uksed lahti jäetakse 😄 Isegi kui olen liiga lühike, et oma peaga vastu seda ust töllerdada, siis ikkagi, las see uks saab kinni pandud kui sealt kapist enam midagi vaja pole 😄 Kindlasti on mõni kiiks veel aga praegu unise peaga ei tule rohkem meelde 😊

    VastaKustuta