Lehed

neljapäev, 10. september 2015

Noormees number kuus :)

Kohe kindlasti pole mitte ühtegi inimest, kes mäletaks oma esimesi eluaastaid.
Veel vähem mäletaks , et ta kandis mähkmeid.
Olgu, on inimesi kellel on mingid tervisega seotud hädad ja on ka suureks saades sellises olukorras, kus mähkmed on paratamatud.
Aga miks paneb vabatahtlikult jalga mähkmed 40!!!! aastane meesterahvas???

Noormees number kuuega tutvusin ma juba üle aasta tagasi.
Tavaline ööklubi tutvus, kus siis sai ikkagi kontakte vahetatud, kuid mingit erilist pikka suhtlust
sealt esialgu ei tulnud. Kuni selle kevadeni.
Mingil hetkel hakkas noormees mulle eriti aktiivselt kirjutama ja nõustusin ka temaga lõunale minema.
Edasi läks nagu täitsa kobedalt. Ei saanud kurta. Väga viisakas noormees. Mõistus tundus ka
peas olevat. Ikkagi täiskasvanu ja mitte mingisugune poisike.
Ma võiks isegi õelda, et ta täitsa meeldis mulle..
Käisime   söömas ning ka suhtlemine oli päris tihe.
Kuni siis ühel õhtul läksin ma tema juurde klaasikesele veinile.
Kuna noormeest ootas järgmisel päeval ees sõbra sünnipäev, siis tahtis ta kangesti näidata,
mis riietega ta sinna läheb.
Mina siis jäin diivanile veini lonksama ning noormees kihutas riideid vahetama.
Ja siis ta tuli.
Jalas mähkmed, peas beebimüts.
40 aastane noormees.
Ja talle meeldis mähkmetes olla. Ta lausa nautis seda. Ja ei kiirustanud neid ka ära võtma.
Sellel hetkel ei osanud ma isegi midagi õelda. Ma olin täiesti sönatu ja lasin peast läbi erinevaid mõtteid, et kuidas kurat selline asi võimalik on.
Mingi aja mõõdudes, kõndis siis noormees uuesti minema ja naasis sealt mingisuguse naiste
lateks  kostüümiga, mida ta siis palus mul katsuda, sest see olevat lausa imeline keha vastas.
Ma olin sattunud lihtsalt mingi faking friigi otsa. Tegelt ka.
Ma olin küll kuulnud, et igast haigeid inimesi on olemas, kui eelnev kokkupuude oli mul olnud null.
Sõbranna muidugi rääkis, kuidas tema teab juhust, kuidas noormees sai ainult siis oma ussi funkama, kui jäätüki teatud kohta toppis.
Njaaaa, ilmselgelt meie tutvus ka lõppes .
Olen teda mõned korrad hiljem  näinud ja ta hakkas ajama  mingit joga, et anna andeks, et nii läks jne. Ja viimane kord väitis, et tema ei tahtnud suhet :)Ahhhh????
Nüüd ma olen ka sellise mehega kohtamas käinud ja mis te arvate, kas kisub veel kellegagi tutvuma.
Olen sõbrannadele naernud, et ma peaks sellised ankeedid  tegema, kus on jah ja ei vastused.
Kas sa kannad mähkmeid?
Kas sa oled hull?
Kas jää käib ka kuskil mujal kui joogis?






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar