Lehed

teisipäev, 22. september 2015

Minu õde :)

Tänase blogi otsustasin ma kirjutada oma õest.
Minu pisikesest ja nooremast õest. No muidugi on ta minust ainult 5 aastat noorem , aga
väike on ikka:)
Minu õde tegi mulle pühapäeval maailma toredaima ja hindamatu kingituse. Nimelt
sündis meie perre imearmas pisipoiss.
Õde on mul  alati olnud selline iseseisev naisterahvas. Kui mina olen selline piuhh ja plärts koguaeg , jutustan, kaagutan ja vingun, siis mu õde on
rahu ja vaikus ise. Kui mina jutustan tunde ja tunde ja ka niisama plärisen,
siis õde räägib ainult siis, kui tal on ka midagi konkreetselt õelda.
Mitte kunagi ei arvaks keegi, et meie saame õed olla, sest me oleme nii erinevad.
Talvel, kui mu õde rasedaks jäi, siis helistas ta mulle laupäeva varahommikul, kui mina
olin taas diskolt tulnud ning teatas head uudist.  Sest ega ta ju peol ka ei käi , ega ringi ei laaberda. Ma olen koguaeg õelnud, et see joodiku soolikas on mulle tulnud.
Raseduse algusest alates, oli mu õde suhtumisega, et tema lihtsalt läheb ja sünnitab.
Mingile ämmakale tema raha ei raiska ja üleüldse tema sünnitab kergelt ja kiirelt.
Ja nii nagu tema ütles, nii on ka läinud. Sünnitas nii, nagu oleks korraks poes käinud.
Kiirelt ja tõhusalt:)
Vahest ma tahaks nagu tema olla. Kes teeb konkreetseid otsuseid ning ei ela minevikus.
Ei hala tühiste asjade pärast ning ei nuta silmi peast välja, kui midagi nässu läheb.
Ma tahaksin lihtsalt tugev olla nagu tema:)
Ja no muidugi peab mainima, et armsamat last pole mina enne näinud, kui see pisike päiksekiir, keda ei tahaks mitte kunagi sülest ära panna. Ja ilmselgelt tuleb sellest poisist mu õe kasvatusega ikka selline tõeline mees.
Mu kallis õde.
Sinust paremat pole terves maailmas .
Ja isegi kui ma seda ei ütle,  ega välja ei näita, oled sa maailma kallim.
Ja vabandust, et pidid kunagi kõik mu riided lapsena endale saama. Vot see on  noorema õe teema :)))))))))))))))))



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar