Lehed

neljapäev, 17. september 2015

No mis see elamine siin Kosil maksab?

Kuna paar sõbrannat  on küsinud, et kui kallis see reis siia on ja mis see nädalake kokku plekib, siis teen teile väikse ülevaate.
Lennupiletid ostsime ise ja maksid need 290 euri . Helsingi-Kos-Helsingi.
Hotell on võetud kohapealt ja nädalake maksab mul 210 euri.
Ma muidugi ööbin ka üksi, kahekesi veidi kallim.
Hotell on väga korralik ja kõik vajalik olemas. Toas isegi kööginurk, mille sisse kuuluvad isegi potid ja pannid. Kui ma süüa oskaks teha, siis ikka julmalt kokkaks siin:)
Kuna ma siiski midagi ei vaarita, siis sööme koguaeg väljas. Ainult hommikul teeme kohvi ja võikut.
Väljas söömine on minu arust sigaodav. Korraliku toidu saab kätte 1-3 euriga ja
maailma suurimad praed maksavad 6-8 euri.
Näiteks võin tuua, et meie sõime eile kolmekesi 37 euri eest.
Alustuseks tzatsiki, sakanaki, värske kala salati ja riisiga, lihapallid kooreses kastmes
riisi ja salatiga ning kana riisiga. Sinna juurde kolm pudelit vett, alustuseks kolmele gin toonikud , kaks kannu kohaliku punast veini. Ning muidugi magustoiduks kallasime sisse kolm hotshotti. Nii et kõik siis selle raha eest :)
Poes maksab vesi 6×1.5 liitrit kokku kaks ja pool euri. Igast fantad ja cocad 1 eur.
Suitsud on sama hinnaga.
No naps on muidugi väga väga odav. Kohaliku veini saad kätte euriga ja pudel Bacardi rummi maksab umbes 10 euri(liitrine) . Jooma kannatab siia saarele tulla küll :)
Mis on kallid, on suveniirid. Ikka sellised hinnad , et kuku pikali. Muidugi ma võrdlen
hindu Alanyaga , kus ma  kevadel olin.
Riided kolm korda kallimad kui eestis ja isegi mingi kuradi postkaardi eest küsitakse 3 euri.
Igast merereisid ja muud tuurid maksavad 20-25 euri, ning sisaldavad juba toitu ning karastusjooke.
Kui ise poest süüa osta, siis on odavam kui eestis ning puuviljad ja juurikad on värsked.
Pole ka imestada, sest absoluutselt igas hoovis on kasvamas nii banaanid, apelsinid kui ka laimid.
Minu arvamus on,  et hinnad on enam vähem samad kui eestis, aga no ilmselgelt siin ikka
seda rahhi kulub igast tavaari peale:)
Küsiti, kas siin on nii hull seis pagulastega?
Suvel tuli neid siia üle seitsme tuhande ja koguaeg lisandub.
Linnas jalutades on neid palju näha , kuid nad on rahumeelsed ja kedagi ei tülita.
Kahjuks ei saanud me minna ühte restorani sööma, sest nad on seal ligidal suure ala vallutanud ja me ei pääsenud sinna. Elavad nad seal telkides ja ma ei taha isegi seda vaatepilti kirjeldada. See hais mis sealt tuli-kohutaaaaaaaav. Arusaadav , sest neil pole seal ei mingit pesemisvõimalust ega vetsu ja õues on üle 30 kraadi sooja.
Aga no jah, mis seal ikka.
Täna ma lähen sööma mägedes asuvasse restosse, mis pidi olema saare romantilisem ja kaunim koht.
Mis siis,  et ma juba niigi olen paks, ikka vaja minna :)))


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar