Lehed

esmaspäev, 7. september 2015

Ma olen juba niiii puhkuse lainel..

Reedel sõidan ma taas Kosile, ning ma olen juba täielikult puhkuse lainel, et kohe mitte midagi
ei viitsi teha ega midagi uut pole juhtunud. Isegi kirjutada ei viitsi :)
Pakkisin kõik asjad ära ja ilmselgelt ma vean taas sinna meeletult riideid kaasa, mida ma isegi ei
kasuta. Aga ega ma kunagi ka ei õpi :)
Kosil olen ma muidugi ka enne käinud. Kui täpsemalt õelda , siis olin seal ka aasta tagasi,  täpselt
samal ajal. Ma nüüd ei saa õelda, et mulle seal hirmsasti meeldiks, aga no soe ja mõnus on ikka.
Hoopis rohkem ootan ma oma talvist puhkust, mis on kõige külmemal ajal ja lausa kuu aega järjest.
Ja talvine reis on minu unistus olnud juba mitu head aastat.
Viimane reede käisin ma muidugi taas väljas ning minu suurest plaanist minna laupäeval naabrinaisega  Uue Maailma festarile ei tulnud midagi taas välja. Valisin magamise.
Väljas käisin ma sellises toredas kohas nagu Sinilind, kus siis toimus Vaiko Epliku kontserta.
Ja teate mis kõige lahedam. Seal müüdi mu kirsiõlut ning sain mingiks ajaks oma neeludele
kergendust :)
Sinilind on muidugi  selline äge koht ja seal on ikka nii erinevaid inimesi, et ei tea kuhu silmi panna.
Muidugi olen ma tänapäeva noormeestest nii hämmingus, sest kuidas kurat tömmatakse nii
kitsad teksad jalga ja karvamüts on kah veel peas.Aga no ei saa kurta. Silmailu jätkus ikka
pikaks ajaks :)
Muidugi peaks ka ennast kokku võtma ja kirjutama enne puhkust noormehest number kuus.
Aga see ikka selline päris naljakas/ebanormaalne/kohutav lugu, et siiani kogun hoogu :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar