Lehed

neljapäev, 3. september 2015

Ma ei tea kuidas teil..

Aga mul hakkas igastahes juba sügis.
Täna hommikul vaatasin aknast välja ja reaalselt on mingi puu juba lehed maha visanud
ja ilmselgelt,  puu otsas asetsev varesepesa lendab ka esimese tuulega sealt nah***i.
Okei, ma ei saa väga viriseda, sest juba 8 päeva pärast peesitan ma Kosil, kus on
hetkel 32 kraadi sooja.
Aga sealt peab ju tagasi ka tulema ja siis hakkab see ikaldus pihta.
Pime, külm ja rõve.
Ma isegi ei viitsi kuulata jutte, et talv on äge. Kas tõesti on äge panna jalga sukapüksid, karupüksid ja siis sinna otsa tõmmata veel püksid ja lihtsalt kubujussi kombel ringi veereda. Ja teie muidugi võite suusatada ja kelgutada, ma hakkasin uuesti suve ootama.
Täna kraamisin ma igastahes oma kampsunid välja ning hetkel kössitan pleedi all.
No minu arust on juba õues väga külm.
Ma muidugi ei tea mis veel talvel saab, kui ninast ripub välja jääpurikas.
Oehh, see sügis tekitab minus stressi juba ette :))
Tore uudis on see, et minu blogist on kasu kah.
Naabrinaine pakkus mulle oma pipragaasi, millest puudumisest kirjutasin.
Ta nagunii abielus ja lapse ja mehega ilusti kodus ja öösiti ringi ei tuuselda,
mul võiks  vabalt  tema oma olla.
Keegi võiks nüüd selle kirsiõllega ka läbi astuda, siis oleks eriti muretu :))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar