Lehed

neljapäev, 3. september 2015

Enesekaitse

Lugesin täna Malluka blogist, et ta olla endale saanud pipragaasi, kuna tal oli
olnud ebameeldiv kogemus taksojuhiga.
Pipragaasiga meenus, et mul siin üks Tinderi vend lubas mulle ka selle suure suuga
hankida. Ei ole mina seda pipragaasi näinud, sest tüüp kadus nagu vits vette ja
fesarist võttis ka maha. Meil olid erimeelsused, sest ta tahtis ,et meist kahest saaks
kiirelt meie. Aga no see selleks.
Mõtlesin, et kirjutan siis ka taksojuhtidest, kui juba sellele viidati.
Mina paar viimast aastat sõidan  üldiselt tulikaga. Sellel lihtsalt põhjusel, et ma ei
viitsi, et ma kutsun takso ja mingi eriline tont või pervert viib mind koju.
Tulika peale saab alati kindel olla ning pole ka hirmu, et kuskil metsas lõpetad.
Ja ma pigem maksan selle kaks euri rohkem, aga olen ilusti kodus.
Eelmisel nv igastahes tellis mulle sõbranna takso, sest tal see popp äpp telefonis,
mida ma pole viitsinud alla laadida, et kiirelt takso saaks.
Takso sai siis tellitud vanalinna Dublineri ette.
Ja mis siis tegi taksojuht-helistas. Et olgu mina kena ja jalutagu kuskile vabakale
burgeri putka juurde, sest Dublineri ees nii palju autosi, tema ei taha sinna trügida.
Ma  polnud sellega nõus.
No sõitis siis ikka tellitud kohta ja enne kui ma üldse jõudsin oma tagumendi istmele
sättida, tuli sealt rooli tagant karjatus, et sulgege uks vaikselt, ärge kindlasti uksega laamendage. Aahah, no panin siis ukse tasakesi  kinni ja ütlesin aadressi.
Vaikselt siis kulgesime , kuni jõudsime F-hoone juurde, kus on raudtee ülesõit ning
parasjagu manööverdas seal mingi suur rong.
Ja no taksojuht hakkas muidugi õiendama. Ikka minuga, sest mina pidavat sellises tobedas kohas elama. Me ikka läksime lõpuks päris tülli ning taksost välja astudes , virutasin ukse  enda tagant nagu laudaukse kinni. Jumala savi kas kukkus eest ära või mitte.
Ja siis teine juhtum paar aastat tagasi.
Tulin mina siis kontserdilt ja sõbranna kutsus taas mulle takso. Seekord Sossi klubi ette.
Ja taksosse istudes ootas mind roosa karvane iste. Ja selline pervar taksojuht, et kuku pikali.
Esiteks ütles ta mulle kohe, et noooohhhhh, käisid Sossi klubis välismaa mehi lantimas jah?
Tema kohe pidavat minusuguseid noori naisi teadma.
Ning sellel hetkel, kui ta hakkas rääkima, et tema naise tütar elab kõrvalmajas, keda ta vahest prõmmimas käib ning nii tore , et ma samas kõrval elan, vot siis tuli mul hirm.
Kohe nii hirm hakkas seal karvase istme peal, et võtsin oma lõhnaõlilt korgi maha ja olin valmis talle seda näkku laskma, kui ta peaks mind ründama.
Õnneks jõudsin ilusti koju , aga vot tollel hetkel oleks see pipragaas olnud väga vajalik.
Kuigi kinnises taksos vist pole seda mõtekas pihustada :)))))




1 kommentaar:

  1. Mina kasutan Tallinki taksot, Partnerkaardiga saab 10% alla ka veel ja teenindus on alati tipp-topp. Mul muidu on see kiiks veel, et mul pole kunagi sulli ja Tallinkis saab kaardiga maksta :)

    VastaKustuta